Povrat i reklamacije

Povrat

Prije samog sklapanja Ugovora, kupac ima mogućnost pregledati Uvjete korištenja www.media-instrumenti.hr koji su navedeni na web stranici (obavijest iz članka 60. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 19/22, 59/23), te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid ugovora s obrascem za jednostrani raskid ugovora iz članaka 79.-86. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23).

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana, sukladno članku 79. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23).

Propisani rok od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu proizvod predan u posjed.

Vraćeni proizvod mora biti neotvaran u originalnom pakiranju, uključujući i plastičnu foliju preko originalnog pakiranja s deklaracijom, te pripadajućim sadržajem i računom.

Potrošač snosi troškove povrata robe ako iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

Sukladno članku 84. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Jednostrani raskid Ugovora

Sukladno članku 81. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora (rok od 14 dana od predaje proizvoda u posjed) obavijestiti trgovca (MEDIA d.o.o.) o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje

Izjavu je potrebno poslati poštom na MEDIA d.o.o. Karlovačka cesta 65/A, 10000 Zagreb ili putem e- maila info@media-instrumenti.hr

U Izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, oib ili ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.

Sukladno članku 82. stavku 2. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), u slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora.

Kupac je dužan vratiti primljenu robu bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana otkada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor, prema članku 84. stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23).

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  2. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave, sukladno članku 79. stavku 1. točkama 1. i 5. Zakona o zaštiti potrošača.

Povrat robe vrši se putem kurirske službe GLS, a cijenu prijevoza snosi kupac.

Kod jednostranog raskida ugovora, trgovac mora izvršiti povrat plaćenog, tek nakon što mu roba bude vraćena.

Trgovac mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Obveze kupca u slučaju jednostranog raskida ugovora:

Sukladno članku 83. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.

Kupac je dužan robu poslati ili dostaviti na adresu : MEDIA d.o.o., Karlovačka cesta 65a, 10020 Zagreb.

Kupac se moli da prije raskida ugovora javi na kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

Smatra se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka roka od 14 dana pošalje robu ili je preda trgovcu, odnosno osobi koju je trgovac ovlastio da primi robu.

REKLAMACIJE ROBE S NEDOSTATKOM

Kupac ima pravo na povrat odnosno zamjenu robe u sljedećim slučajevima:

isporuka robe koja nije naručena
isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja

Povrat u slučaju reklamacije robe s nedostatkom se vrši tako da nakon zaprimanja prigovora, u dogovoru s kupcem, na njegovu adresu šaljemo dostavnu službu koja će preuzeti paket ili kupac može samostalno predati paket u prema dogovoru određenoj poslovnici.

Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

Ako je reklamacija pravovaljana, o našem trošku zamijenit ćemo robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod.

U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako se prigovor potrošača odbije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu kupca.

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, prodavatelj će nadoknadit kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju nije moguće isporučiti.

Odredbe o jednostranom raskidu ugovora i reklamaciji ne primjenjuju se na prodaju proizvoda s greškom i prodaju proizvoda kojima istječe rok uporabe.

Product Enquiry

Izbornik